Loading...

Στα τέλη του 2019 η ένταξη σε υπηρεσία του δικινητήριου Anka-2 (Aksungun)

Σεπτέμβριος 10, 2019


Όπως ανακοίνωσε η TAI (Turkish Aerospace Industries) το δικινητήριο UAV Anka-2 (Aksungun) αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία από την
Τουρκία μέχρι τα τέλη του 2019. Το UAV ενσωματώνει δύο (2) κινητήρε…


Loading...


Όπως ανακοίνωσε η TAI (Turkish Aerospace Industries) το δικινητήριο UAV Anka-2 (Aksungun) αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία από την
Τουρκία μέχρι τα τέλη του 2019. Το UAV ενσωματώνει δύο (2) κινητήρες PD-170 της TEI, μπορεί να μεταφέρει βάρος έως 750 κιλά, ενώ
μπορεί να πετά για 40 ώρες συνεχόμενα σε ύψος έως και 40.000 πόδια.
Υπενθυμίζουμε ότι η πρώτη πτήση του συστήματος έγινε στις 20 Μαρτίου 2019.

Το Anka-2 (Aksungun) μπορεί να εκτελεί αποστολές επιτήρησης και
προσβολής στόχων, ενώ σε επίπεδο οπλισμού μπορεί να μεταφέρει δύο (2)
πυρομαχικά MAM-L της Roketsan μέγιστου βεληνεκούς 8 χιλιομέτρων, δύο (2)
κατευθυνόμενες βόμβες Mk.82 των 500 λιβρών με συλλογή τροποποίησης TEBER,
επίσης της Roketsan, και δύο (2) κατευθυνόμενες βόμβες Mk.82 με συλλογή
τροποποίησης KGK της TUBITAK SAGE.

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
Loading...

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.